nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, May 21, 2013

Malaysian Breakfast Day Run 2013



sedang asyik melayari internet, terjumpa event larian ni. tanpa segan silu, terus mengklik 'register'. teruja nak meneruskan sebagai #akupelari kononnya. ini mmg betul2 lari ko. JB-Serdang-lari 7km-balik pulak Serdang-JB. Saya bukan pelari tegar. Mulanya pada saya hanya sekadar run for fun. Saja.. ha.. saja je suka2. Dah cuba sekali, nak cuba berkali2. kalau dah berkali2 tu bukan cubaan lagi dah.

Awal pagi, sesudah subuh, saya berlarian sendirian. Warm up la konon. Dari kediaman Nana ke padang kawad. Ye.. Sendirian. Gasak la ko. Berada di tengah2 lautan manusia bertshirt cap Milo bewarna hijau.. OOOO ku lihat hijau. Toleh kiri toleh kanan, toleh depan, toleh belakang, tak de sorang pun yg saya kenal. Ala, nebes pulak ati kita.

Nebes tak nebes kita lari jelah. jom berlari #happyrunning 






peace yow. finally. hehehe.. ok je.
sorang2 pun ok.
selangkah selangkah perlahan lahan hingga ke garisan terakhir


ok cun, inilah Nana
as volunteer kat event ni
thanks Nana, dpt tumpang manja, tumpang bermalam, tumpang mandi dan mcm2 tumpang. 

mari minum milo
*haus kemain lagi


sampai la masa utk pulang sarang
*johorbahru aku pulang









Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment