nuffy1

OOO-lalalalala

Friday, January 4, 2013

Pakej 3hari 2malam


rutin harian yg bertukar serta merta!!! lung infection lagi. terlupa sesangat paru2 yg tak berapa kuat tu. brgumpal tak ingat ngan org sakit jugak. senang la virus merebak ke lung tu. dah 2 malam tak tidur lena. suhu badan yg panas. jadi tiada lagi katakan tidak......





pilihan tempat tidur utk si ibu..hewhew... single???


or double??
sekadar utk lelapkan mata seketika je.. its ok
seawal 6.00 pg dah kena berkejaran balik rumah
utk uruskan kakak dan adik


di kamar sepi di malam syahdu




patient yg sudah lena.... tp si ibu..... kelip2 mata
berada di sini, teringat yg kat umah


menu sarapan pagi yg tak menaikkan nafsu makan
[eh --- sape yg nak makan ni, si ibu or si anak?]




doctor Razlina pesan, pegi jalan2 ye Raudah, utk kembangkan paru2
saya lak kata - mari kita kembangkan perut dulu


2 pasang kaki
membesar dan mengecil tak sama


sudut mari mengira kenderaan
segala lori kete moto beskal orang hantu pun ada kut kat sini


total hospital charge - rm1948.10
total guaranteed amount - rm1945.10
total amount to be paid by patient - rm3.00


ok. sudah check out.
pakej 3hari 2malam yg sudah berakhir
no more pls!!!






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment