nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, January 27, 2013

Jalan-jalan cari penat di Gunung Pulai

group JOHOR RUNNERS pulak. saya menjoinkan diri bersama2 mereka menawan Gunung Pulai. tak ingat dah kali keberapa. catatan masa semakin baik. even tak sepantas mereka2 yg otai2 ni. kaki power rangers kut. 40minit naik --- erkkk... saya??? 60 minit. mebi jiwa gunung saya masih menebal.. kalau masuk race kompem kalah sbb masih fikir orang belakang yg jauh ketinggalan. mebi mental dah ter "set"... ada org yg tertinggal lg kat belakang tu. so saya meminimumkan pergerakkan supaya yg kat belakang boleh menghampiri saya.terkenang ada bekalan air dlm beg saya kepunyaan dia lak. saya tak terfikir utk menghabiskan pendakian dgn jiwa sebagai pemenang. masa saya mendaki, ada sweeper di belakang memastikan kami2 yg terbelakang ni selamat. saya la tu yg selalunya kat terbelakang. perkara tu dah biasa lak pd saya sehingga terbawa2 di alam larian. 




congratulation gegirls






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment