nuffy1

OOO-lalalalala

Friday, December 7, 2012

lagi-lagi Panti.



well..... saya pun tak tau la nape bila sebut nak g Panti je. mula la menggedik nak join. tak kira la panjat malam ke siang ke tengah malam ke tengah hari ke. cepat je like 'going'. pada saya trek panti, boleh wat training. kalau jalan siang takat 2 jam tak rasa. tp bila nite trekking, 2 jam jadi berjam2. jalan dalam gelap. berteman head lamp. hurrrmm.. anda berani?


depan balai polis kg lukut. register dulu k. sbb nite trekking. dah kul 10.00 mlm dah ni


ready. siap2 para angkatan jemaah semua. sape kata daypack bwk beg 35liter je.
ce tengok para go go tu.. depa punya beg berliter2 ko.


yg kat sebelah tu LadyGagah. dia g gseben je. takat panti2 ni dia wat geli2 kaki dia jek


muahahahahaha. merah muka ko. 
jam 1:12 pagi. time orang lena di ulit mimpi indah. 


kita tidur dulu



3jam pendakian - hurrrmmmmmmm. 
mari pasang khemah tempah beradu
apa yg penting, kerjasama


hohohoooooooo pencemaran alam
dah mcm pusat pembuangan sampah
utk pengetahuan umum, Gunung Panti Timur + Barat ni
tiada sumber air. jadi kami kena bwk bekalan air naik ke puncak
bila sorang bawak 2 botol 1.5 liter ni, kalau ada berbelas orang yg bwk,
maka.......... mcm ni ler rupernya.
semua sampah2 sarap ni kami bawak turun semula. tiada sisa sampah di puncak gunung yer


ooo.. ni kat Panti Barat. saja jenjalan dari timur ke barat.
masa telah di baiki. kalau mula2 dulu 45 minit. 2nd time 30 minit. kali ni 20 minit.
akan datang ----- lari jelah. 10 minit je


peace yooo
incek Glove saya tinggal sebelah je
hukhukhukkkkkkk dimanakah lagi sebelah itu


line up trans PANTI TIMUR + BARAT


eh eh....... eiiiiiii apa tu
main cak2 lak


ok. bai. 






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment