nuffy1

OOO-lalalalala

Monday, November 5, 2012

Selamat Pengantin Baru

hoyeh, selamat selamat. musim sepupu sepapat lak mendirikan umahtangga. congratulation wan. bersanding bertiga.

hari jumaat - hari berkejaran dgn anak2 yg bersekolah, hari berkejaran tidak mahu ketinggalan bas. 1st time bawak kekanak berjimba2 naik bas from jb to tbs. gapo dia tbs tu --- sumpah makcik pun tak tau awalnya. tau sbb ganti pudu raya je. ckp2 seorang kawan, alah ko, gunung yg tak de arah tuju pun ko leh sampai, tak kan la g tempat bertamadun ko tak reti. malu bertanya sesat jalan la kawan. hikhikhikkk.... konon2 la malu sesangat.

ooo.. tidak menjadi masalah beso pun. walaupun ala2 jakunis, akhirnya sampai kat tbs juga. my fren, cik pida sudah siap sedia volunter mahu menjadi makcik supir. mcm biasa, bila makcik2 bertemu, dari awal naik alpat sampai turun alpat tak sudahnya nak berborak. thanks laling, atas kesusahan ko itu. love yu ketat2.

hasratnya di malam hari mahu berjimba2 ngan Chi & Zeti tidak kesampaian. Kepenatan. ye.. hari yg sangat2 berkejaran sana sini. dari kuar rumah, tunggu teksi dapat teksi ya ampunnnnnnnnnnn. nape la dia tergamak bawak 40 kilo meter sejam? sambung perjalanan jb - kl yg agak lama jugak. pejam celik pejam celik tak sampai gak. dah sampai kl - nak tuju ke sg buluh, pun satu cerita. then dah sampai sg buluh, sambung mahu ke ttdi pula. berpusing2 dunia sepanjang hari jumaat nan indah. maka... cikMata sgt menuntut waktu tidur. dan malam pun berlalu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nite sweetdarling.

celik biji mata - sana sini sibuk dengan kerja masing2. sebagai kakak sedara yg agak ke atas usianya, maka tenaga mmg sgt di perlukan. riuh di dalam rumah, riuh di luar rumah, riuh di sana sini la. seronok dgn situasi mcm ni sebenarnya. terasa one Big family. besarnya keluarga sebelah mama. sepupu sepapat setakat ini ada 33 org, sorang dah meninggal tinggal 32 tp bila masing2 dah bekeluarga sepupu sepapat jd dabel. tak termasuk anak2 buah yg merenyut membiak dgn jayanya.

jom layan senario majlis pengantin baru Imam muda Ungku Ahmad Hazwan & Ustazah Ain








so sweet
Semoga berbahagia hingga ke Syurga






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment