nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, October 11, 2012

Stong-Baha-Ayam - Cerita bermula


[hentian Gemas]

Bermula di hentian Kempas, tren yg dijadualkan sepatutnya jam 07:20 telah pun delay 1 jam lewat. Bermakna berjam2 la menunggu di station. Perjalanan ke Dabong, Kelantan dijangka mengambil masa sekurang2nya 12 jam. [pheeewww]. kebas montot. Berhenti kat Gemas je dah sgt lamaaaaaa rasanya. Pejam celik pejam celik pejam lagi celik lagi masih tak sampai2. 



Penjaga pintu
keboringan la ni. dah abes merayap dlm koc pun tak sampai2 lagi.



orang tu yg tak sabar. tengok la beban yg harus di pikul. tp ok la kan, dia org kuat.


hokeh hokeh
here we are. sampai sudah.
lewat 5 jam dari jadual.
total masa dalam tren : 16 hours. hamekkkk kau


kami yg terpisah dalam koc tp bertemu jua di landasan


segera menuju ke kedai Onkel utk bersiap sedia ke Jelawang Jungle
kemungkinan besar aktiviti Caving tiada dlm schedule.
tak pe lah kut, tak de rezeki. 





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment