nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, October 18, 2012

Stong-Baha-Ayam #9



tentatif hari terakhir di Kem Baha. Onkel akan bawa kami ke Spa katanya. Hooooo. kompem seronot. Spa telaga tujuh. tak jauh dari Kem Baha. Sedikit pendakian di perlukan. Rasa mcm 10 minit je. Haha.. si kurak2 ni 10 minit tu mcm berjam2 lamanya nak sampai. Setiba di telaga 7, Onkel buat demo magic ko. huhuhu. Dia main cak cak lak. kejap ada kejap tak de kejap ada balik. errr... black magic ke Onkel? Ce tengok pic bwh ni yer. 


kan? sekejap ada.. sekejap tak de. haissshhhhh

sekarang gilirian Ah Toi mencuba. Hati2 dik. Ngeri kakak oiii


ok. kuar sudah. alhamdulillah. dah jgn di cuba lagi ye.


apa rasa toi???


weeeeeee : ada orang la di balik air tu. sejuk tau



mereka sangat menghayati keseronokan dan kesejukan.


saya hnya sebagai pemerhati bebas melihat mereka berjimba ria
tak mahu kaki yg tersakit terus jadi yg tersakiti. hoho.. jauh lagi perjalanan hooo


ok guys - 123 action. just 12 at telaga 7.

then-tentatif lain. time to slide slide slide n weeeeeeeeeeeeeeeee
berada di taman kota keriangan
tarik napehh tak dan lopeh dan bedesum jatuh dalam ayo



cerita bermula di sini
guide Muiz selamber je panjat batu berkaki ayam. 



supaya mereka2 boleh naik ke atas tu dgn tali yg di pegang Muiz


kemudian 
boleh la gelongsor
weeeeeeeeeeeeeee



ha... kecut ko dik. 
let do it again guys








mereka berhoreh2 di atas sana
tak tau yg kat bwh ni kecut2 pewot lahai

bawah ni lak cubaan berani dari Wani
go girl. chaiyok. the only 1 girl yg berani mencuba.
saya? ohhh nooo.. tidak la. 




dabel supersonic katanya -- weeeeee


pemerhati2 bebas

ok. gambar2 berikut yg kat bawah ni adalah aksi ngeri bg saya
sila jgn cuba aksi ini
hanya yg mahir boleh melakukannya.
kang baik2 nak balik, tak balik kang. lain citer lak




ada bran?

huhu.. berjimba la kamu 
kakak dah kesejukan mahu turun ke kem dah
pewot lapo 



see the menu? so yummmmmy di saat kelaporan.
kuah lemak kobis+karot+telo dadar+keropok pilihan+kicap
ye. sedap ok!!!!!


next - cerita akan berakhir 





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment