nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, October 16, 2012

Stong-Baha-Ayam #6



naik turun naik lagi turun lagi naiikkkkk dan turunnnnnnnnnn lagi.... sebenarnya jarak dari Gunung Baha ke Gunung Ayam bezanya dengan ketinggian 50 meter je. tp pendakian agak menyemputkan. lebih2 lagi kaki homaiiiiiiinhomaiiiiiiiiii... ooo pahamlah saya betapa tabahnya para hikers sekalian. 

Gunung Baha - 1450meter
Gunung Ayam - 1500meter


ffuhhhhh kanan ffuuuhhhh kiri
fenat fenat


dan akhirnya --- done !!!




dari cerita yg di sampaikan - rujuk pic atas ni - sebenarnya terdapat vandalisma di sini. Para MakJah dan PakJah dan anak2Jah tidak suka benda yg bukan mainan meraka berada di sini. Maka di koyak2kan la si Papan tanda tu. terbelah 2 ko. yelah, tak leh cakap apa lah kan, dah meraka2 tak suka. Ha, jgn tak caya, para2 Gajah2 tersebut ada di puncak gunung ni tau. Tak tau la dah bape lama dorang duk berkeluarga di sini. Tak ada kajian kut. Bedasarkan najis mereka je maka tau lah mereka mmg wujud. tapi tak de kes la mereka mengganggu manusia. 



membawa nama San-ta-na di puncak gunung


hokeh - ini saya
with fake smile!!!!


dah dah ... turun cepat. kita kejar masa. mahu terus ke Gunung Stong pulak- hah hamek. nak sangat. Gunung Stong rendah skit, tp perjalanan nak ke sana --------------- hukhukhuk. tabahlah wahai hati. 





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment