nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, October 13, 2012

Stong-Baha-Ayam #3



setelah semalaman berada di sini, mengikut tentatif awalnya, pagi ini adalah hari menikmati sunrise di puncak last waterfall ni. sedar awal ketika jam kul 3 pagi. masih senyap sunyi. tarik lagi sleeping bag dan teruskan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sehingga kedengaran riuh di "dapo". chef sudah bangun siapkan bekpes utk kami. 



pandangan dari atas tempat beradu 'guide' btl2 dkt aliran air terjun. hooo sejuk


it's me & mummyJa

sumpah ngok saya rasa bila tak perasan saya berada pada paras ketinggian ini. taksud melihat sunrise dan tak perasan di depan saya adalah bentangan kabus putih yg oooo cantiknya. 



sepanjang pengalaman saya mendaki gunung, ini adalah kali pertama saya menikmati keindahan ini.










walaupun hanya menggunakan camera cik Sony Cyber-Shot 10.1megapixels - hasilnya tetap cantik di mata saya. kenangan yg tidak boleh dijual beli. hanya boleh dikongsi. 

mari teruskan perjalanan menuju 3 puncak - Baha-Ayam-Stong ---- perjalanan pegi dan balik naik dan turun dijangka selama 12 jam. Dimulakan dengan Bismillah..........





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment