nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, October 18, 2012

Stong-Baha-Ayam #10 Cerita Tamat Disini


setelah berpenat lelah berjimba ria bagai tibalah masa utk pulang ke sarang. memasing mcm tak sabo beno nak turun. cuaca ada tanda2 nak hujan. tu yg memasing kalut skit. kalau boleh tak nak berhujan lagi.



solatlah kamu di mana jua kamu berada. 
wakaf surau ni mmg dah tersedia ada. 


tapak perkhemahan yg telah dibersihkan. kami menjaga alam sekitar. 

pulang... marilah pulang.. marilah pulang... bersama-sama. ye, kami bergerak dalam hujan jugak akhirnya. perjalanan turun di anggarkan mengambil masa 2 jam. **** kaki saya sakit... huhuhu *** saya gagahkan juga. kalau tak sape je nak bwk saya turun. bukan ada eskelator bagai. laluan turun berbeza skit dari laluan naik. kami tak lalu laluan air terjun tu. ikut jalan lain. tiada gambar2 yg sempat di rakam disebabkan hari hujan. semua simpan.


si kurak2 yg terakhir sekali turun dari pergunungan.
haha.. sorry ye you ols
kaki makcik tak berdaya nak laju-lajuan
sudah sampai di tempat agak bertamadun ni kira dah sampai ke kaki gunung dah.


lihat beban yg saya pikul. rasanya ada dlm 10 15kg. sbb baju bnyk yg dah basah. jadi beban bertambah berat. tahap mintak nyawa dah ni. kaki mmg dah ketaq abes. masa dlm perjalanan turun, sempat ckp ngan Onkel, kalau saya baling beg ni ke bawah, ok tak? uittt.... u can do it. lawan perasaan mengalah tu. kita dah tak jauh ni. 


dan akhirnya



sementara tunggu van sampai, sempat la kami2 bersiap2 mandi dan salin pakaian. tiada aktivti Caving seperti di rancang. semua dah kepenatan. Onkel cadangkan nite caving je, tapi semua dah menggeleng tak mahu. 


babai jelawang jungle. tak tau bila akan kesini lagi. 

jb-dabong - 23:30 pm
???????
kami sudah berada di sini seawal 06:00 pm
so.. gedik la nak bergambo bagai



horeh horeh --- jb jb mahu pulang jb

wajah2 mereka yg membawa kejayaan dalam trip kali ni




mari pulang - ketapi sudah sampai


dek kerana memasing dah tersangat penat
muka memasing layu selayunya
semua tunggu masa nak zzzzzzzzzz
dalam apa pun keadaan


hehehehehehehe... hanya dengar dengkuran demi dengkuran di mana2

dari malam bawak ke pagi 
dari pagi bawak ke petang
ohhhhh lamanya perjalanan ini


muka bangun pagi - berbekpes dalam ketapi je
masa ni mmg dah terlalu lamaaaaaaaaaa bebeno. kebas montot


oleh kerana abang nan akan turun kat Kluang, jadinya, sesi penyampaian sijil kat dlm tren jelah 





hye mummyyy.. sorang eh. 
yg sorang lagi ni sibuk amek gambo awak ek


sebentar lagi lbh kurang jam 2 petang, abg nan akan turun kat stesen kluang.
hah? kul 11.30 malam sampai 2 ptg baru sampai Kluang ----


it's me
no fake smile
ni senyuman paling ikhlas tulus murni
saxobeat - aimisyu 



sekian lah kisah kami di Stong-Baha-Ayam



thanks kerana sudi membaca cerita ini hingga ke episod ke 10
mcm drama bersiri la plak kan


semoga bertemu lagi di event akan datang

panggilan dejavu KK pulak memanggil

thank guys
(,")
n congratulations









Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment