nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, October 23, 2012

sembang Petang


*** : Babe, jom g semeru
gue : ha? indon? tak mo.. nak g Kinabalu dulu
*** : Kinabalu kita g bulan 5. semeru kita g bulan 6

homaiiiiiiiiiii --- jgn ganggu emosi gue

*** : g KK ngan group mana?
gue : my classmate. kebetulan dia nak pegi. cilok la skali
*** : bulan 5 g ngan my group. 30 org. murah je. pegi ngan org kenal ngan tak kenal ni lain

*** : ala beb, jom arr
gue : gunung yg tak berapa tinggi pun gue nak mintak nyawa. ni nak g tinggi2. huhuhu

*** : weekend ni apa pojek? jom layan panti. BBQ kambing kat puncak
gue : group mana?
*** : budak2 i jugak
gue : eh, skg kan musim hujan. tak bahaya ke manjat ujan2
*** : dorang tu giler. apa kira hujan tak hujan
gue : weeeeeee tak kan nak ikut giler dorang lak

dialog berakhir -- teeeeeeetttt

event utk berfeluh2 di tahun 2013 sudah beratur panjang.
tapi
den teringin main ayo lak ni
water raffing memanggil2

 
*sumber gambar - pakcik gogel*

haaaaaaa!!!! begini !!!!!!!! mahu mahu dan mahukannya !!!!

camno ek???




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment