nuffy1

OOO-lalalalala

Monday, October 22, 2012

selera yg beralih arah


dulu ----------------------- masa kecik2 dulu. minum susu adalah satu paksaan maha zalim oleh cikRahman. 

  ha ... ni susu ni lah. CikRoha kocak2 bancuh dah kena minum secara paksa tak rela!!!. nah hamekkkk. 

lama2 baru terasa -- owh, sedap lak susu ni. lebih2 lagi kalau tidak menjadi air. diratah begitu saja. auchh. lalalalala.. veri the sedap n sgt sedap. maybe.. zaman2 tu mana ada mekdi kepsi bagai kan. so apa ada kat umah tu blasah jelah. sampai satu tahap, mama menyorok segala yg saya suka ratah tu. ooo pls... kegatalan meratah tu bukan masa saya kecik nonet je, sehingga setua ini -[[[ eeerrr... tuakah???]]] saya masih suka meratahratah -- nyum nyum.. sedapnya susu nespray.

since di serang kekurangan kalsium ni -- pls, minum susu ye yayang... bukan baby saja yg memerlukan susu - baby tua pun perlu ok. dan sekarang saya beralih arah kepada yg berikut di bawah :


Embedded image permalink

rasanya sedap sekali. hehe... samada di minum atau diratah begitu saja ---------- cuba lah!!!


**misi menawan KK dan berkobar-kobar**




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment