nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, October 20, 2012

jangan kau hujani dengan gelak ketawa

Embedded image permalink

homai homai homaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! duk belek2 album lama dan terserempak ketika zaman kebolatan yg tidak dibendung. hati senang? senang hati? saya akui- bab makan saya blasah je. tinggi kalori ke rendah ke.. berlemak ke tak de lemak ke - semua ok. tp maybe sejak berkecimpung dalam dunia fenat lelah tak terkata, memberi kesan impak yg beso. berjalan berjam2 dgn membawa beban, peluh jgn citer. mmg berbahagia je peluh tu kuar. belum bab makan seadanya dan sekadarnya saja. 

apa pun yg saya buat skg, 
yang penting saya mahu kekal sihat dan terus menikmati kehidupan. 

menyahut cabaran ------ hai, saya sudah? anda ??? cubalah 





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment