nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, October 27, 2012

dunfren yu dan mimpi 4 perkara

Embedded image permalink

santapan pagi - serbis bertukar tangan. Daging korban semalam telah selamat di masak kicap berserta burasak ngan lepat luie dan telah pun di ganti dengan daging korban baru. From singapore with love katanya. Sorry la laling, ai ketidoran tak sedo diri. Ngantuk giler. Ingatkan mimpi org nak bg daging tu sekadar mimpi, rupanya btl eh yu cari. Sudahnya terima whatsapp - dunfren yu. ngehngehngeh. yelah.. semalam jekan dunfren, today dah fren kan kan. 

akibat tido yg terlalu lama - 4 jam dan 4 mimpi. Arghh ngeri!!!



mimpi #1

1. ada kematian kat rumah salah sorang kenalan. tp orang ramai tak de lak masuk rumah tu. hanya berdiri kat tepi2 pagar je. tp bila aku masuk dlm rumah tu, ada majlis makan2 lak. jadi sgt kunfius, ada kematian ke ada makan2?

then tersedar.... hah!.. apakah....
then terlelap lagi

mimpi #2

2. panjat2 gunung. tp ada org hutan, ada monyet besar2.. semua panjat sekali. macam geng of the jugle lak. dalam ramai2 tu ada lak si Fahrin Ahmad. 

tersedar lagi.. hah!! kelako. nape lak si fahrin ahmad leh berada dlm mimpi ni
tak sempat nak fikir, dah terlelap lagi

mimpi #3

3. mendrive secara berdua dgn Mummy Jumie di sebelah. lalu kawasan kampung2. sebenarnya mcm tersalah jalan. tp konon nak belasah je mcm btl la jalan tu. sekali kat depan, kena lalu jalan turun bukit yg sgt curam. dah macam turun roller coaster lak. huittt.. ngeri ngeri. mcm nak terkeluar segala isi perut. dengar mummy jerit... jgn laju2. pelan2. brek brekkkk brekkkkkkkkkkk

hah!!!! Ya Allah... mimpi lagi
berfeluh2 
ok.. btl ni.. mmg tak sempat nak fikir pasal mimpi tu

mimpi 4#

4. ada orang cari nak anta daging korban. terpusing orang yg nak bagi tu. yg kita ni dah nampak tp leh buat tak tau....

then, ibu.... ibu....... ooo ibu.......
oh sesungguhnya kenapakah dengan aku ni. tengok2 jam dah nak abes waktu zohor. oooo patutlah. lamanya tido. 

bukak henfon ---- eh, rupanya bab org nak anta daging korban tu bukan mimpi la. so sorrrrrryyy. 





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment