nuffy1

OOO-lalalalala

Friday, September 14, 2012

koleksi cikTanduk Rusa



tidak berteman. mcm ada tanda2 sudah berkapel. tp kapelnya hidup segan, mati tak mati2 jugak
jadilah dia duk sorang2 kat situ
tak pe ye... tunggu tau. nnti ada la teman baru


 

pemberian dari Cik Ani
ada 4 beranak-ranak
sihat-sihat lak tu
sayang nak pecah belahkan kuarga ni
tak tau mana satu mak mana satu anak
sama je besonya


rasanya sudah bertahun spesis ni kat umah ni
tak tau dia nak idup ke mmg cenggini rupanya
spesis tanduk rusa jugak tp tak beso-beso
kena study lagi tentang spesis2 ni


jangan pandang pada keburukan bola terbuang itu
buruk2 dia pun berguna jugak
tak semestinya duk umah setinggan - org nyer setinggan jugak
kadang2 yg kat setinggan itu lg baik kehidupannya

teruskan kehidupan anda ye cikPokok-pokok
saya suka dan sayangkan kamu dan kamu







Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment