nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, September 22, 2012

itu bukan jelmaan Hantu

*suasana subuh di tepi pantai*

nak wat saun efek bunyi seram tak?
[buat sendiri la eh-tak reti la nak memandai2 buat]

selepas melihat pic ini
ramai yg bertanya
apakah itu?
saya menjawab - orang la
eh, bukan hantu ke?
ampun - bukan la..... apa ni sikit2 hantu sikit2 hantu
kalau hantu pun kenapa?

kak - saya ingat kakak ni dah terkena sampuk ke apa
[saya agak pelik, sampuk apa?]
kat gambar akak tu btl ke org?
saya jawab lg - ye, betul. itu org. 
baru pas solat subuh

kak - tau tak?
malam tu saya rasa saya terkena la kak
saya nak cari sleeping bag saya kat hammock
tp kat hammock saya ada kaki orang je kak
muka dia tak nampak
ermmm.... - ni terpedaya citer Seram Tb3 kut
orang kata hantu tak berkaki
dah kalau awak nampak kaki dia
tu bukan la hantu kut
[ha, kan?]

betul kak
saya takut kak
malam tu 
saya rasa saya jumpa hantu

[apa perasaan saya ek, jika di belakang saya itu 
sebenarnya bukan orang sebenar?]











Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment