nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, September 4, 2012

berhari-hari di hari raya

hehe.. ada orang anto mende ni
bukan orang jauh.. org seberang tambak je.
by hand anto depan pintu.
this is for your doters. n u can enjoi skali.
muahahahaha...
[bila pulak mahu mulakan semua ni]


lama jugak ler tersimpan rapi benda ni
memasing semuanya busy
[tak tau apa tah yg jd busy je]

bila mak suh datang berBBQ hari raya di rumah mak
maka kesempatan itulah yg di gunakan utk bermercun bobotebabo bagai
ada pakngah & cikbodan yg meneman
ok la kan





haha.. keriangan mereka adalah keriangan saya juga


keseronokan berganda bersama-sama


jom jom jom


naufal & mama effa


nah hamek... !! padahnya bila simen atok mak berbekas mercun gasing
ucu kuar bilik terus ............ ha!!!! cucicuci.. bersihkan !!!

Embedded image permalink

sementara mereka di luar mencuci2
saya di dalam bersama cikqinaqinot
omak tak de. omak g raye.
sambil tunggu omak balik


jadi drama berbabak2 ni
lokasi yg sama
dulu 1998
[adik baru setahun.. baru pandai jalan]
skg 2012
antara cucu2 terawal atok mak & atok ayah
selang beza umur pun tak jauh beza

dan sehingga sekarang anak2 buah masih kekal memanggil saya MAKLONG
agak kekok bilamana.. MAKLONG kah saya?
terutama generasi yg terbaru2 ni
err.. kalau dulu MAKLONG.. adakah sekarang kena tukar MAKCIK la kut

"pertalian itu tak kan terputus..."


ini emak
Puan Hajah Tik Binti Haji Nordin
masa lps amek pic ni
mak ckp... 
sini atok tgk dulu, 
kalau tak lawo, amek lagi
wahhh!!! omak omak


emak, menantu & cucu dah kelihatan sama beso je kan mak
yg baju dotdot tu bukan menantu ye
dia hanya pendatang yg di minta datang
:)



bnyk lagi entri utk di siapkan
waiting list dlm draft
sabo ye











Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment