nuffy1

OOO-lalalalala

Wednesday, May 30, 2012

mereka membayar hutang


akhirnya mereka sampai gak puncak gunung Muntahak


tahniah !!
 day pack lak tu

Muntahak.
itu cerita mereka yg berjaya sampai

ada cerita yg terjadi
sadis la jugak
namanya KENANGAN TAK SAMPAI
errr... sampai yg mcm tak sampai kut




sila abaikan minah ni
tah pesal tah
tetiba jumpa dia nak berposing kat tiang ni pulak



nah ko
hamekkkkkk
jalan beribu2 langkah ni
kuranglah kalori mak



masih jauh perjalanan
huhuhu
muntahak di belakang jauh nunnnnnnnnnnn di sana



difahamkan dari sini
ke puncak gunung
sekurang2nya masih 5 jam perjalanan kut


redah... redah.. jgn tak redah
difahamkan 
cik batik berkeliaran di sini


terus meredah dan melangkah



huhuhu... apa la di buatnya dlm rimba yer
aku pun tak tau ler
dah bape lama perjalanan
yg tau .... tenaga semakin berkurangan



masa jumpa air terjun ni
ceria skit
lega lega
sejuk dan nyaman je 



sudah basah lencun
ooo... peratikan sport shoes tu
antara sebab kenapa dan mengapa kasut getah buatan mesia sgt sesuai di gunakan
kerana ini lah
bila di perlukan meredah air
kasut jenis getah itu lah yg sesuai




tahukan anda
kopi ini
dari jam 6.30 pagi
di saat pic ini di ambil
waktu sudah 5 petang
tp kepanasannya masih terasa
nyaman seh dpt kopi o di puncak gunung




pergi balik pergi dan balik
utk sedapkan hati
guide bitau sudah sampai puncaknya
eh... beginikah puncak muntahak?
jauh nyer perjalanan
hanya ini lah puncak tak sampainyer

sebenarnya puncaknya berada lg 15 minit perjalanan
tp bila ada yg dah mula beransur turun
keadaan jd tak tentu hala
ye.. 53 org pendaki
bukan perkara mudah ye

ceritanya tidak habis di sini









Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment