nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, May 10, 2012

Lagi-lagi Cerita Di Panti

** pic ehsan dari Lady D **
camera saya tgh merajuk


beg cun
tgk kasut??
cap bowling ok
kasut kebun terbaik 


take 5 yg tah ke bape kali
3 kali pegi
3 kali semput
kebetulan semalamnyer hari hujan
siap ngan ribut 
jadi trek basah
dan cik pacat berlumba2 nak kejar


saya suka berada di sini
tempat latihan fizikal yg mantop
menguji kesabaran
kecekalan
ketabahan 
dan mcm2 ke
tak tau la kenapa sgt suka di sini
mungkin kerana bila berada di sini
maka semakin hampir dengan puncak
dan tidak sabar2 utk melihat keindahan kehijauan
dan udara yg sgt segar



@panti timur
gemuruh jiwa
semangat membara

40 minit kemudian
..............................


@ panti timur


jam 2 petang 
cuaca redup



cuaca redup tp wajah kami ceria



merasakan pendakian yg berbaloi2
menempuh mcm2
sepanjang jalan ada gak merungutnya
tak larat la
ha.. semput semput la
tp bila dah sampai puncak
semua jd suka



apakah????

terserempak dgn makhluk ini sedang melanding relax je
berdiri jugak bulu roma
tgk otot badan dia
ketol2 ko
gambar ni di rakam dr jarak jauh
dan kami pun cari jarak jauh utk tidak menganggu habitat haiwan ini
berdoa semoga selamat



alhamdulillah


pic terakhir sebelum berangkat pulang
jam sudah pukul 5 petang
mengejar sesuatu yg wajib dan kena di segerakan


c ya




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment