nuffy1

OOO-lalalalala

Monday, May 28, 2012

dari rimba ke jemputan kawin



wajah2 yg bertukar watak
tidak kelihatan comot-comotan tercalit lumpur
tidak ada peluh-peluhan berpeluh
tidak ada kasut cap buatan mesia
tidak ada tepisan menepis cik pacat

dari kejauhan Faisal menjerit "eh, makcik,  apa ko buat kat sini?"
aku : "eh... ko lak wat apa kat sini?"
Faisal : "ni majlis adik ipar aku ler.."
aku : "la... aku lak terima jemputan Cik Nah ni"
aku lagi : "ha..?? adik ipar ko, jd......? cik nah ni??"
Faisal : "mak mertua aku"
aku lak : " haaaa....????? keciknya donia"
Faisal : "ko wat apa ngan mak mertua aku?"
aku : "geng gunung ler"
Faisal : "ish ish ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" ah sudahhh

dan potpetpotpet tak abes
kelako
ekceli Faisal ni my exschoolmate masa form 1 kat STK
dah tu jumpa lak lg 2 org warga STK
kalau dah dari dulunya aku sebegitu
maka sekarang juga aku sebegitu

dah dah kakak
cepat la kakak oiii
kena balik la kakak
nak g makan doyan tepi jalan
siti mau banje
horey horey
makan doyan 





"

Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment