nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, April 8, 2012

Mari lah Mari kita ke Gunung Panti [5]



alhamdulillah
sampai jugak akhirnya
pada pandangan org
takat gambar gunung pokok ni apa lah adanya kan
tp pada sesiapa yg berjaya mendaki hingga ke puncak
Ya Allah..... indahnya ciptaanMu
tidak tergambar dengan perkataan



kenangan sampai ke Gunung Panti




kami

----------------------------------------------------







kempen masak-masak dan mari kita makan
ooh.. kat atas ni tak de sumber air ye, jadi bawakle bekalan air secukupnya
jenuh tak jenuh nak angkut air sampai puncak



masak seringkas yg boleh
asam pedas ikan pari tu bwk dari rumah
D yg masak



kita relax dulu
oo kalau nak tau
air dlm bekas tu kan
air dari akar pokok
kalernya seperti air teh
siap ada keladak2 dia
sejukkk je
tp org ni tak berani la nak minum
masih mengelip2kan mata la kalu di suruh minum air tersebut



mari kita turun
itulah jalan naiknya, itulah juga jalan turunnya

hati-hati ye



next

c yah




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment