nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, April 8, 2012

kesinambungan cerita di Panti terus Mandi manda Bukit Sisek

ekceli, mmg bnyk tempat2 menarik sekitar kita
Gunung ganang, bukit, air terjun dan bla bla bla

selesai meneroka Gunung Panti
we ol ke Bukit Sisek
oohhh.. ada gunung lagi
tp oleh kerana waktu semakin petang
kesuntukan masa utk naik ke puncak sisek
maka, we ol pegi mandi manda jelah kat situ




untuk sampai ke Bukit Sisek ni kena jalan lalu air ni
sejukkkkkkk je kat kaki
dr tempat parking hingga dlm ni lbh kurang 4km kut



kena redah ladang kelapa sawit pulak
redup je. 
tak yah la bwk beg berat2 sgt. siyes, agak penat nak jalan2 mcm ni
peluh jgn citer
seronok peluh2 tu nak berlumba2 kuar








we ol berhenti kat air terjun 4 tingkat je
jauh lg perjalanan nak ke tingkat2 yg lain
maybe next time


ngehngehngeh
ada cerita di sebalik gambo ini
biorlah ianya tersemat dlm lipatan kenangan
chewwwahhh






hiphiphorehhhh
suka suka suka



my bestie



belajar hidup dlm kekurangan
tak de sudu garfu berkilat
kita guna ranting2 kayu
sebagai alternatifnya
ko ada??? tak de???




with captain 
thanks yer



mandi manda segarkan badan 

selepas ni nak harung semula perjalanan kembali pulang ke pangkuan keluarga


ada sesuatu yg saya belajar dari kehidupan
terus bersabar
dan tempoh apa jua
sekali melangkah
jangan toleh lg ke belakang
baik dan buruk ada di tangan kita

ingatlah.. Allah sentiasa bersama kita


*nnti jumpa cerita kat Gunung Arong yer*

babai





Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment