nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, March 4, 2012

Dulu & Kini

*kuality gambar tidak memuaskan*


Petang semalam, with my gegirls, Encik Salleh & Kin
ambil sedikit masa utk ziarah HA @sentosa
pada mulanya, ya.. agak terkedu bila Yang kuarkan HA dari bilik
dalam keadaan mcm dalam gambar tu.
Tak tau nak tnya.. err.. kau ok? err.. camana ni?
mcm tersekat suara.
bila tgk dia senyum, Yang pun senyum
cuba tukar topik utk tidak bercerita tentang sakit 
Encik Salleh penyelamat keadaan
ya.. maybe emosi kaum ibu agak mudah tersentuh kan
bila tengok anak2 HA masih kecil lagi
terpaksa  dicutikan dari sekolah kat Perak tu
Yang kena cuti keje
ooo.... saya tak boleh nak gambarkan camana sebenarnya
berat mata kita memandang 
berat lagi bahu mereka yg memikul

kita hanya mampu berusaha
selebihnya kita serahkan pada Allah
semoga kau cepat sembuh
be strong bro




gambar ni kan
masa mula2 kitaorg jumpa 2009
since 1992  tau terus tak jumpa
lama kan
sekali jumpa, semua bulat membulat


hahahahaha
jejaka-jejaka poyo form 3 1990

sesungguhnya sangat la poyo 
masa ni korang nak ngorat budak petang kat astaka
aku pun tak sure camana leh ada gambar ni
yg aku tau mmg aku simpan


nnti kita kumpul2 lagi
n imbas semula cerita-cerita lama k













Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment