nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, March 15, 2012

hari rajin mengemas


dah setahun tgk semua2 ni setia di kedudukan asal
maka saya jadi rajin
mengubahnya kepada kedudukan yg lain

pssssss : 
nak bitau ni 
di ruang ini lah saya bekerja waktu malam hari

yg penting bukan apa yg awak suka
apa yg penting adalah apa yg saya suka
so.. tengok jelah yer


simple je kan


di sudut itu dahulu kalanya ada pokok palsuan 
sekarang dah tak de tau


pokok tu dah lari duk tepi incek potostate
dia jadi geng dah skg ni


ini ??
ahli baru dalam ruang ini
namanya - penyeri -
renjis2 air 2x sehari 



so... tak perlu la kata apa2
yg penting nyer tetap la dengan apa yg saya suka

c ya !








Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

3 comments:

  1. berdasarkan feng shui susun atur kerusi meja ni... rasanya tahun depan akak boleh jadi org kaya la..
    kekekeke

    ReplyDelete
  2. amin..... tahun depan yer. dan tahun2 berikutnya tetap kaya

    ReplyDelete
  3. saya juga suka. weeee.... *_*
    nnt saya hupdate tempat saya pulak ye. =)

    ReplyDelete