nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, March 11, 2012

Al-Fatihah



 Arwahyarhamah Azlina Abd Rahman
1977 - 2012





08022012
semasa krikital di HSI Johor Bahru
dari info yg di beritahu
arwahyarhamah ada tiroid
dan degupan jantung yg sgt laju
di fahamkan pihak doctor 'tidurkan' utk menstabilkan jantungnya

saya tidak berkesempatan utk menziarah
waktu melawat di hospital dan waktu yg saya ada tidak membolehkan saya pegi 

dan setelah 8 hari 'tidur'
arwahyarhamah pergi utk selama2nya
meninggalkan yg tersayang
seorang suami dan 2 org anak lelaki yg masih kecil

saya hanya berkesempatan ziarah kat rumah
kebetulan abgnya HA adalah sahabat saya
saya tau, HA sebak
maybe dia lelaki 
jd tidak begitu menunjukkan kesedihan di khalayak
masih ada gelak tawanya
cuba kami semua agak tersentap
bila mengetahui
rupanya, arwahyarhamah ada meninggalkan pesanan terakhir
di inbox FB abgnya HA... ye, serius, sentap !!

kita tak tau bahagian kita nnti camana
semoga Hairul Azlee, Yang Daud dan seluruh keluarganya
tabah menghadapi dugaan Allah ini


[sebenarnya, saya tidak berdaya nak taip apa2 lagi]



Al-Fatihah




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment