nuffy1

OOO-lalalalala

Monday, February 27, 2012

Keindahan Pulau Mawar [4]




Hero Of The Day : Harith Stylo


konon kononnnnnn la kan
mcm yo yo oorrr je kan
mcm ler terrrrerrrrrrrr sgt kan
hehe.. Yg Lain datang memantau keadaan


diikuti Lady D
jalan di sini mmg agak2 kena hati2 la
lps tu... huhuhu.. kesilapannya adalah kerana kami2 memakai selipar





cubaan yang berani
yeehaaa


lambaian manja... ahakkkk
manja la sangat


see???
budak umo 11 tahun yg berani 
dia dah sampai atas dulu
huhuhuhu.. gayat la plak rasanya berada di sini


sebagai pemerhati sahaja


mereka2 di atas... saya tertinggal di bawah
cian kan?


kejadian sebenar... 
saya tertendang batu kat pertengahan jalan nak naik tu
kena kat jari kelingking
agak sakit
dan sedikit berdarah
jadi.... sbb tu saya terus batalkan hasrat nak teruskan 



mereka di atas tu tak tau saya sedang membelek jari yg sakit


duduk dulu la yer
kalau berdiri rasa gayat 



saya naik paling awal
saya turun paling last
apokan dayo yer tak
semangat tu ada
tp tak kesampaian
maybe utk next time... hoyeeyyy

next
episode [5] pulak




Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment