nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, February 26, 2012

Keindahan Pulau Mawar [1]


secara jujurnya, betullah pepatah "jauh perjalanan, luas permandangan"
sebelum ini, yg tau tentang Mersing hanya kepok lekor je kut.
maybe tak de sedara mara yg bermastautin kat Mersing, 
jadi tak de la amek tau sangat pun tentang Mersing
sehingga lah saya berpeluang meneroka alam semulajadi yg ada.
Subahanallah..... Ya Allah, indahnya alam ciptaan Allah




tu kete tuan umah as tourist guide kami





cantikkan... pantai yg tidak tercemar
tiada sampah sarap
.... cuaca panas tidak menghalang kami2 utk meneruskan perjalanan
[[ jauh wooo... tp semangat waja tau]]


acara jalan suka-suka secara beramai-ramai
lalalalalalalalalalala


haaaa!!! ce teka ce teka
apa ni????

toink toink




masa ni air dah surut
kalau masa air pasang kan
nampak pokok2 tu kan mcm kat dalam air
cantik sgt


me & you
Best FrenForever


sambungan citer di episod [2]

will be right back


babai u ols



Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment