nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, January 1, 2012

Episod [4] - Gunung Lambak


akhirnya
alhamdulilah
sesudah menempuhi penat lelah yg tak terkata2 penatnya



pangkin tempat lepak seketika
tak tau ler camana leh wujud pangkin ni
tp di kabokan masa pembinaan menara pencawang ni dulu
org2 yg keje situ ler buat 
mesti ler dorang berhari2 kat situ kan
tak kan ari2 nak turun naik turun naik
fengsan!!!!



 di balik mercu tanda ini ada org lain yg berjaya
salah satunya adalah SAYA la 



with Lady D
teman sependakian


hahaha
walaupun terpedaya dengan kata2 manis
budak lagi 2 org tu

sikit lagi sikit lagi
nnti sampai atas kita makan ABC
hah!! ngok tak?? camana la leh terpedaya kan
tp bagusla jugak motibasi tu
kalau tak.. tak ler sampai menuju puncak ni kan




permandangan dari atas puncak Gunung Lambak
jam ketika ni hampir ke pukul 12:00 tengahari

3 jam hokeh dari jauh nun di bawah sana
sampai ke puncak 3 jam
ok???
ko ado???

[[ berlagak la pulak kan ]]


bukti kukuh
kaki ini dah jejak ke puncak Gunung Lambak
ketinggian 1673 kaki 


Kami.....

kami bangga menuju puncak ini
pertama kali mencuba
ini usaha kami 
ini kemahuan kami
sila jangan bluweeeekkk cita2 kami ini
utk terus naik ke puncak




ok dear
pandai naik pandai la turun yer

tu menuju jalan yg benar tu
sila turun 


dan tunggu cerita seterusnya di episod [5]








Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment