nuffy1

OOO-lalalalala

Sunday, January 1, 2012

Episod [1] - Gunung Lambak



sejak bila berkecimpung dalam bidang daki mendaki ni?
hah?? tak yah tanya lah

bila orang2 dengar yg ibu akan pergi mendaki gunung
selalunya
"dah kenapa?? tak de keje lain ke??"
ha.. tu selalunya yg dpt di dengar

ermm.. masing2 ada kehendak masing2 kan
so kita buat la apa yg kita suka
bukan yg org lain suka
orang lain tu bior jelah dia nak suka camana
dia nak wat camana
ye tak??

berbekalkan sedikit info yg di search dari internet
semangat mmg berkobar2 utk ke destinasi
dengar mcm tak jauh mana pun
JB - Kluang
terus ke gunung lambak



tengok tu.............. jauh tak?





sini sini.. sini ada sesuatu


sesuatu itu hanya lah barisan semut2 yg berjalan2 ni je
tp sangat comel


liku2 yang perlu di tempuhi
ecehh



dalam kepenatan ni sebenarnya 
adegan mengambil gambar sana sini
adalah utk menstabilkan diri

so.. kejap ye
sambung kat episod [2]




........


Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment