nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, December 17, 2011

@Puteri Specialist Hospital




aktiviti suka2 hati di spital 
temankan Puan Halimah Shaikh Mohamad
39 weeks preggy
woo... syok nyer. 
b4 ke spital, ingatkan nak cari putu piring kegemarannya
tp bertukar haluan membeli kacang pol je kat larkin bomba
mengejar masa .. kut2 sampai spital Ima dah duk dlm labour room
ermm.. tak pasal2 tak jamah lak kacang pol tu



menurut cerita, kabarnya Imah sepatutnya dari pukul 3 ptg dah  patut berada dlm wad bersalin
tapi tengok ler mak yong tu.. selamber tak de rasa apa 
kitaorg yg tunggu ni sibuk ajak dia masuk

acara sebelum kami antar Imah ke wad bersalin
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

jeng
jeng
jeng




mummy nak peluk cium baby dalam pewot


pic kenangan kami bertiga
BFF yoo
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
konon2 berjalan ke labour room
wad 601 kat tingkat 6
labour room kat tingkat 3
jauh kan...



dah sampai...
ok mummy....... peluk cium lagi yer


ARAHAN ::

ONLY HUSBAND IS ALLOWED TO ENTER

so kita kena balik.
tunggu kabo biter
sambil berteka2
boy or girl


doakan semuanya di permudahkan

amin



#ketika ni masih belum ada kabonya lagi...#







Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

1 comment:

  1. heheheh steady jerr muka eh.. aku tengok dah ketar lutut jerr rasa...

    ReplyDelete