nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, July 23, 2011

terjebak sudah... lalalalalalalalala



1 2 3 4 5 6 7 8
4 5 6 7 8

1 2 3 4 5 6 7 8
4 5 6 7 8

single single single
single single
double double
single single
double double


haiyoooooooooooooooooooo makcik !!!
kenapa di namakan TERJEBAK ???
bukan ke mmg nak menjebakkan diri tersebut
yg sudah membolat bolat tanpa belas kasihan itu??

** org tanya : mu tak reti penat ke ?? **
** saya kata : tidak... penat tu kan kita yg cari **
** org tanya lagi : bukan ke mu bz sokmo ?? **
** saya jawab : bz tu pun kita yg cari **


kalau bagi alasan penat - jawapnya mmg tak de la nak berzumba2 ni
kalau bagi alasan bz - jawapannya pun tak de time la utk aktiviti sihat ni


so, tepuk dada tanya lah selera. 
mana satu pilihan anda... bermalas2an dengan mcm2 alasan
atau teruskan semangat jitu kental jiwa raga huk huk hukkkk

tak gitu Pn. Iza ?






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment