nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, June 30, 2011

cornflake madu versi tak bape cun



tajuk tak boleh blah 
vengong tahap gaban dah ni

acik... acik... acik buat cornflake madu tak?

maka di jawab : buat jugak. tp makan sendiri2 je

saya suka tu cornflake madu tu

hehehehehehehehe


nak tgk budak yg panggil ibu "acik" tak?



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tada
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jengjengjeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tengok tu 
dia sedang kusyuk utk menikmati cornflake madu tersebut dalam kelas fizik



ni ler cornflake madu versi tak bape cun
tp enak di makan


kan Mirul kan


nnti acik buatkan lagi yer



Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

2 comments:

  1. muahahaha... anak acik tu, ambik gambo candid ke atau memang posing?

    ReplyDelete
  2. 2 in 1 la syieda. dia nak posing pun ada gambor candid pun boleh jugak.

    ReplyDelete