nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, June 23, 2011

100gram dalam masa 6 hari = ok tak??



hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
jadi bahan gelak ketawa guling2 tak hengat je utk bebudak ni

patut ke dorang gelakkan 100 gram yg hilang itu???
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
dlm masa tak mengdietkan diri pun boleh hilang 100 gram tau
6 ari je ok...... ulang lagi sekali 6hari !!!!


tak pe beb
ko jadikan gelak tawa tu motivasi terapi paling mujarab
konon2 ko nak turunkan berat yg tak la bape berat sgt tu pun kan
bior je dorang gelak
ko buat tak paham je
nanti2 lagi 6 hari ko g timbang lagi tau
mesti berat ko turun lagi bergram gram 
sebab ko tak makan kan
ko demam kan
ko tak selera makan kan
ko penat kan
ko bz kan
tak pe beb
ko rilex je


ingat beb
ko rilex je



lagi 6 ari ko bitau berat ko turun bape gram

ok 








Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment