nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, May 3, 2011

sms yg buat aku terkejut.. serius punya sentap!!!!

Kak Aida
03.05.2011
18:02

salam dear, kau & anak2 apa kabar ?

aku balas
~ wsalam kakak. alhamdulillah. sihat seadanya. baik2 semua.
(ayat skema eh.. sopan je)

Kak Aida
03.05.2011
18:06

syukur. keje kau ok?

balas lagi
~ alhamdulillah.... hidup seadanya je kak.


Kak Aida
03.05.2011
18:37

akak tgh cuti panjang skg ni. kena operate.

eeeh. terkejut aku. lama tak sms. tiba2 dpt tau operate.
~sakit apa kak? cuti akak pai bila?


Kak Aida
03.05.2011
18:39

tak lama lepas balik Msia dan tidak lg bekerja kat Bangkok, akak disahkan breast cancer.
dah selamat operate n buang.
kemo pun dah buat

Kak Aida
03.05.2011
18:43
akak under treatment skg. badan pun dah x kuat macam dulu.

Kak Aida
03.05.2011
18:47

Mungkin sbb tu Allah x buka kan hati akak utk suka pd org lain n x kawin.
klu x, mesti lagi menyusahkan.
Apapun dugaan dr Allah, akak terima dgn redha.

[........... saat membaca sms ni, hati sebak dan menangis........... ]


this is Kak Aida... miss u much kakak
seorang cikgu
seorang kakak
seorang kawan
... miss that moments with you Kak Aida ...





~~~ kakak..... 
di kala maghrib ini, saya sgt sedih dgn berita ini...... 
[telan air mata satu2.....]


Kak Aida
03.05.2011
19:14

Jgn sedih k.. Akak redha je dan skg dlm usaha berubat cara lain jugak.
Akak duk umah je, sesekali bila boring akak g ofis. Hidup mesti di teruskan. InsyaAllah.


................................... terus sepi dan tiada lagi apa2 sms dari kak Aida......................................

Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment