nuffy1

OOO-lalalalala

Wednesday, May 11, 2011

makan-makan de'pantai



bukan di tepi pantai tu.. tak de pantai2 pun kat sini
de'pantai ni @kg bakar batu
mengamit nostalgia seketika
dah berubah abes dah tempat ni
umah lama tu pun dah hidup segan je tengok dari jauh



berdua je


eh.. salah..... bertiga
penduduk warga tetap @bakar batu
dari dulu kini dan selamanya kut dia nak duk sini
leh jd ketua kampung dah ni Incek ZA
sempena Incek ZA naik pangkat ni
Congratulation bro
tengok tu... dia bawakkan ibu & mummy pulut kuning + kari ayam
hadoi hadoiiiiiiiiiiiiiii.... mintak resepi boleh incek?



this is my sweet adik
kami dah lama tak jumpa
since dari lepas sekolah
[[[ lepas sekolah?? bila tu?? tahun 92?? hah.. biar betik??? lama tuuuu ]]]


lokasi tempat makan2 ini 
dibawakan khas dari tempat LUVFateenKhan
ditaja oleh Mummy... hehehe... mummy blanje kan mummy
masakan special dari ayahanda Fateen
fuh... marbeles
sila la.. jemput2 la ye.
saya tukang promote ni.






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

1 comment:

  1. makan2 beramai best..meriah suasana,,hee~

    p/s tempek2 tu, nak maksudkan..tempek2 piccas..heee...nma tmpt tu, sg congkak..hehe.tp apa maksud disebalik tempek2..ngee..

    ReplyDelete