nuffy1

OOO-lalalalala

Thursday, April 21, 2011

saya di tag my cayang saya sendiri. adusss.. kena jawab la pulak



jom baca acara suka2 ini.


1.Bekas kekasih saya adalah seorang : 
x de bekas2. org tu bukan barang yg berbekas. [eceh.... statement vengong ni]


2.Saya sedang mendengar :

 ku mohon = sheila majid



3.Mungkin saya patut : 

berehat bersama kit kat



4.Saya suka : 

berada dalam dunia saya - sama ada di dapur atau di meja jahit saya 



5.Sahabat baik saya : 

semua org adalah sahabat baik saya. saya tidak suka memilih dan meletak itu ini. sama je.



6.Saya tak faham : 

org yg baik depan tp tak baik di belakang. [errr.. ada ke?]



7.Saya kehilangan : 

Arlizah Jalil yg saya kenal dulu. << ada sape2 leh tolong cari dia tak??? 


8.Ramai yg bertanya

eehhh beb. Nape kau gemuk skg??
[aiseh.. apa salahnya saya gemuk]



9.Makna nama saya :  

Syabilah - ingat tp tak reti nak bitau camana.


10.Cinta itu adalah : 

apa tu??? tak blajo la bab ni. 



11.Saya akan cuba : 

masak lg dan lg dan lg



12.Telefon bimbit saya : 

yg dihadiahkan di hari jadi saya -- so comei si kaler merah itu.



13.Bila saya terjaga dari tidur :

alhamdulillah. bersyukur masih di beri nikmat kehidupan dan ofkos akan mencari my cayang2 dulu. 


14.Saya paling meluat apabila : 

tak yah meluat2 la kut. kita sama je. 


15.Pesta/party adalah : 

kalau tengok la party camana. yg tempat mabuk2 tu, tempat tu tak elok la. kalau birthday party budak umo 3 thn takkan tempat tak elok pulakkan. 



16.Haiwan yg paling comel : 

cicak hijau saya dan hidupan laut saya yg suka2 hati port kat esbok saya.



17.Peringkat  umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah : 

semua peringkat umur. skg dah 36 pun seronok jugak. 



18.Hari ini :

 Saya kemas dapur. dan akan terus kemas dan kemas dan kemas


19.Mlm ini saya akan

keje



20.Esok pula saya akan

bekpes bersama mummy dan sambung jahit manik baju



21.Saya betul2 inginkan :

my cayang2 di sisi saya selamanya



22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini

dah tgk cermin ke?? mcm belum je.



23.Siapa yg anda mahu tag

aeini omar, mama3H, sari yusa, aura rasa, jari tercucuk jarum, mamalieyna, chayang chichi, luv fateen, ceritamyrulez, cik nab dan mereka2 yg membaca blog saya ini.. 
sila sila.. sila jawab jugak. [[ heee heeeeee ]]






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

2 comments:

  1. weei zamn tag mengetag kembali lagi..weeii...hehe,..tQ taq kita, leh masukkan dlm next weeknye n3 ni..hehe..ada masa eina buat eh,.. ^_^

    ReplyDelete