nuffy1

OOO-lalalalala

Tuesday, April 26, 2011

pecinta kaler hijau ~ Hidayah Idrus


si baju hitam ini akan berbatu hijau



yg dalam petak tu kan.. bekas gam.
baju asalnya ada bunga sejambak di situ
apa motipnya tak ngerti la yer


baru nak draf


kalau lubang benang kat jarum tu
sebesar tu pun tak nampak lagi
haiiiiiiiiii.... tak tau la. nak beso mana lagi baru leh nampak agaknya


jarum ni halusssssss je. leh bengkok2. tak patah pun



antara hasil yg kelihatan


kat hujung lengan ni wat manik pintal je


dah.. tu je nak citer. 
mata dah ala2 liplapliplap 
si baju merah sedang menanti 

sabar yer mummy



Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment