nuffy1

OOO-lalalalala

Saturday, April 23, 2011

Kacang di rumah Nenek








Pada hari minggu yg lepas, Amir pergi bertandang ke rumah nenek tunangnya.
Sampai je kat rumah nenek dia.. 

emm, biasalah org pompuan terus nak peluk dan nangis sikit2.
*cupika cupiki*
Lepas tu tunang amir mintak izin utk ke dapur buat air dengan nenek dia.
Amir pun duduk kat kerusi ruang tamu sambil belek2 majalah.
Lama betul buat air, Amir tak tau le air apa yg diaorg buat. 
Yang Amir dgr, kejap2 ketawa kejap2 ketawa.

Amir ternampak kacang almond kat atas meja.
Amir pun kunyahla sebab dan boring sgt. 

Tak sedar sampai habis kesemuanya kacang almond tu. 
Tak lama tu, diaorng pun sampai bawa air.
Amir pun dengan perasaan malu terus minta maap
kat nenek sebab dah habiskan kacang tu.

Lepas tu nenek pun cerita la... 
cucu2 dia selalu bawakkan coklat utk nenek.
Nenek dah larang tp diaorang tetap bawa jugak.
Habis tu nenek kena la makan.
Nenek hisap2 je coklatnya dan kacangnya nenek kumpul sebab nenek tak de gigi nak kunyah.



gulp!!!


Moral : Nak amek apa2 tu, kena mintak izin tuan punyer dulu yer
*cupika cupiki* - cium pipi kanan cium pipi kiri









sekadar untuk hiburan saja 
ngehhhhnggeeeehhhh






Bukankah Hidup kita Akhirnya Harus Bahagia . .

No comments:

Post a Comment